مطالب مرتبط

68 Comments

  1. 1

    محمد

    خدا کی این ادم خائن را میکشد ؟؟؟

    حیف که ترور حرام است!

    (۰)
    پاسخ
    1. 2.1

      فهیم

      عالی بود ؛ ممنون آقای ابرار :).

      (۰)
      پاسخ
  2. 3

    AMIR

    مگر زمان شاه مردم تو همین عاشورا و تاسوعا قیام نکردند؟ سال ۵۷ .۴۹٫ چطور اینوریا که اینکارو کردن شدن کافر؟

    (۰)
    پاسخ
    1. 3.1

      فهیم

      خودتون دارید میگید قیام
      قیام برای احیای اسلام ؛ با کف و سوت و هلهله تو عاشورا فرق نداره ؟؟؟؟

      (۰)
      پاسخ
    2. 3.2

      علی ابرار

      نمونه بارز کسی که خودشو به خواب زده امثال تو هستید
      قیام های قبل از انقلاب و در حین انقلاب برای احیای دین انجام میشده و محرم بهترین زمان بود که مردم از دین دفاع کنن.
      فتنه ۸۸ برای زدن این حکومت نیومده بود برای زدن اصل اسلام اومده بود و چیزی که باعث اتمام حجت برای تمام انسان ها شد کارهایی بود که در روز عاشورا کردند
      که از هیچ انسانی در هیچ دین و مذهبی بر نمیومد.
      اگر دین ندارید حداقل در دنیای خود آزادمرد باشید

      (۰)
      پاسخ
    3. 3.3

      دوستدار سید خراسانی

      سلام علیکم منافق عزیز!

      (۰)
      پاسخ
      1. 3.3.1

        تنها

        سلام دوست عزیز
        میدونم همه شما دلتون میسوزه به حال این نظام و رهبری و و در صدر همه اسلام
        ولی باور کنید شیعه امیرالمومنین ایجوری و با این لحن با کسی را که راه گم کرده و نیاز به راهنمایی داره صحبت نمیکنه…
        شما شاخصه و مشت نمونه خلوار یک امت شیعه هستی
        پس انقدر علی گونه و خدایی رفتار کنیم که مهدی(عج) از وجود ما رنج نبره
        ایشون نیاز به امت بصیر و مهروز دارد نه نیاز به یک امت جلاد و کینه ورز
        الهم عجل لولیک الفرج

        (۰)
        پاسخ
        1. 3.3.1.1

          دوستدار سید خراسانی

          سلام عزیز دل؛
          تفاوت از زمین تا آسمانه بین کسی که راه رو گم کرده و نیاز به راهنمایی داره و کسی که با وجود علم، بر بودن در گمراهی اصرار می ورزه و شمشیر رو از رو بسته. از نوع حرف های این آقا مشخصه که در دسته ی دوم قرار داره.
          منافق به خدا شاخ و دم نداره ها. یه آدمیه با دو تا چشم و دو گوش و بقیه اعضای یه آدم عادی

          (۰)
          پاسخ
    4. 3.4

      دوستدار سید خراسانی

      یعنی شما واقعا بین قیامی که برای احیای دین و اصول اسلام بوده و شورشی که برای احیای بی بند و باری و طاغوت بوده هیچ تفاوت شایان ذکری ندیدین؟؟

      (۰)
      پاسخ
    5. 3.5

      Katrina

      من موندم با چ استدلالی ب این نتیجه رسیدی شما؟آخه جناب آتش زدن مسجد و سوت و کف و رقص و تجاوز ب ناموس مردم کجاش شبیه قیامه؟اونم چی قیام سال ۵۷؟ب قول استاد یا ما از مریخ اومدیم یا شما ؟تو این چند وقت ک کامنت میزارم و کامنتارو میخونم هیچ کدوم. مثه این حرف شما اعصاب خوردکن نبوده,غضنفرم جلو شما باس لنگ بندازه

      (۰)
      پاسخ
    6. 3.6

      محمد 313

      متاسفم برات با این تحلیلت چیرو با چی داری مقایسه میکنی.

      (۰)
      پاسخ
    7. 3.7

      نسرین

      حضور طرفداران موسوی، دموکراتیک بود یا پرنوکراتیک؟!
      http://host11.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/226/9038008985b9a5b07b5eac735eab6467675721.mp4

      (0)
      پاسخ
  3. 4

    با غصب منبر نبوی کس خلیفه نیست

    فتنه ۸۸ هرگز از اذهان ملت ایران پاک نمی شود.
    خدایا به حق خودت و به حُرمَتَت قسمت می دهیم اصحاب فتنه را از همیشه روسیاه تر و منفورتر بفرما.

    و باقیمانده زمان تا فرج را به حُرمَت عمه اش زینب بر ما ببخش.
    برای تعجیل در فرج آقا صلوات.

    (۰)
    پاسخ
  4. 5

    دوستدار سید خراسانی

    این نجاستای فتنه افکن رو باید در ملأ عام اعدام کنن تا بعضیا حساب کار دستشون بیاد

    (۰)
    پاسخ
    1. 5.1

      تنها

      سلام دوست من
      نه نباید اعدام کرد انها رو
      پس اینجوری فرقی بین شیعه واقعی علی(ع) با کفار و منافقان چیه؟؟
      بقول حضرت اقا :((مردم باید بصیرت پیدا کنن ))
      با بصیرت مردم اونها در انظار خلق الله خارو معدوم شن نه توسط طناب دار که اخرش ازشون بت بسازن واسه فتنه های بعدیشون…
      برای بصیرت عموم مردم , همگی باید تلاش مثبت و خدا پسندانه داشته باشیم.
      الهم عجل لولیک الفرج

      (۰)
      پاسخ
  5. 6

    Katrina

    این تنها یکیشونه فک کنم انقد ک تو ایران. خیانتکار و وطن فروش داریم هیچ جا نیس.حتی وقتی اسنودن افشاگری میکرد مردمش تو آمریکا طرف دولتو میگرفتن و میگفتن کارش خیانت ب کشوره,اما تو ایران انگار خیانت کردنم کلاس داره .شایدم نوعی ابراز وجوده

    (۰)
    پاسخ
  6. 7

    تنها

    با پخش کیپ سردار مشفق (سردار اطلاعات) خیلی وقته که اقای موسوی خوینی ها و دارو دسته منحوسش دستشون رو شده…
    وقتی حضرت اقا میفرمودن عین عمار؟؟
    همینجاست که اصل کلام و مفهوم واقعی بیاناتشون معنی پیدا میکنه
    الهم عجل لولیک الفرج

    (۰)
    پاسخ
  7. 8

    دوستدار سید خراسانی

    مردم ایران باید همگی به نقش خودشون به عنوان پلیس بد ادامه بدن و روز به روز باید بر تعدادشون افزوده بشه تا اینا بفهمن هیچ غلطی نمیتونن بکنن
    اگه دست من بود همشونو از دم اعدام میکردم. از اون موسوی و کروبی کثیف گرفته تا اون خا.می و خویینی ها و غیره و ذلک. کوچیکارو باید حبس ابد داد. دونه درشتارو اعدام. بی شوخی و قاطع. انقد بهشون میدون میدن که پررو پررو پا مهمون اروپایی هم دعوت می کنن خیر سرشون. اونوقت هیچکسم حرفی نمیزنه بهشون. اینا همه نشون میده که هنوز تو کشور شاخ و برگ دارن و به قولی ریشه دووندن
    در مورد منافق جماعت حفظ وحدت بی معنیه. شما میخواید وحدت کی رو با کی حفظ کنید؟ وحدت منافقان رو با مومنان و مسلمانان؟؟؟
    .
    .
    .
    ***اللهم عجّل لولیک الفرج***
    ***مرگ بر حق ستیزان و بندگان طاغوت***
    ***درود بر حق جویان و آزادگان***

    (۰)
    پاسخ
  8. 9

    ناشناس

    سلام,ما به هیچ عنوان از اتفاقاته عاشورای اونسال حمایت نمیکنیم و نکردیم,اما شما میگین که چرا هیچکدام از این عزیزان اعتراض نکردن نسبت به این اتفاقات,سواله من اینه تو رسانه ایی که برای مخالف هیچ تریبونی نداره شما منتظره بیانیه مخالفان بودین؟!!صداشون به جایی نرسید.اما نمیدونم چرا انقد دوس دارین تو این آتیش بدمین تا شعله ور بشه!!!شایدم میخواین تا اصلاح طلبا قدرت نگرفتن ریشه اونا رو بزنین!حالا خودتون قضاوت کنین که کی فتنه گره!

    (۰)
    پاسخ
    1. 9.1

      علی ابرار

      بله خواهر ابوی بنده بود بعد از این که فتنه گرا زن چادری مردم رو لخت کردن پرچم های امام حسین رو آتش زدند به سمت عزادار ها سنگ پرت کردند به پلیسی که دستور داشت به هیچ وجه درگیر نشه با سنگ حمله کردن شعار های ساختار شکنانه دادن به اموال عمومی خسارت زدند و… بعد از تمام اینها بیانیه داد که این وحوش “مردم خداجو” بودن صدا و سیما دستشون نبود(که البته بیشترین رای رو موسوی توی صندوق صدا و سیما داشت)کل شبکه های اجتماعی بیانیه ی این سران فتنه رو بعد از حوادث عاشورا در حمایت از اون وحوش پخش کردند
      حالا انگار نظام بدهکاره کدوم تقلب که به بهانش شروع کردن؟!!
      حتی حاظر نشدن یک عذرخواهی ساده از مردم انجام بدن

      (۰)
      پاسخ
    2. 9.2

      هادی

      سلام.چطور تونستن چندینو چندبار این عزیزان!!!!!!!!! مردمو به تظاهرات خیابونی دعوت کنن ولی نمیتونستن به اتفاقات عاشورا اعتراض کنن؟؟؟!!! عزیزمن با ماسمالی کاری درست نمیشه اگه هممون بصیرت داشته باشیم خیلی از کارها درست میشه حالا خودت قضاوت کن کی فتنه گره!؟! ما مسلمونیمو بدون حجت شرعی حرفی نمیزنیمو نباید بزنیم. یا علی

      (۰)
      پاسخ
    3. 9.3

      نسرین

      سلام، آقا یا خانم محترم، شما می گین اونها هیچ تریبونی توی رسانه ندارن؟ یه نگاهی به دور و برتون بندازین ببینین چند درصد مردم ماهواره دارن توی خونه؟ بیش از نیمی از مردم(متأسفانه)، خب ماهواره هم ۲۴ ساعت هفت روز هفته تریبون جنبش سبزه. می خوان که صداشون به مردم برسه دیگه؟ خب داره می رسه، حتی بیشتر از این که صدای نظام به مردم برسه، صدای جنبش سبز گوش ملت رو کر کرده!!
      می دونی اگه جنش سبز موفق می شد، شما الان باید کفش های آمریکایی ها رو واکس می زدی؟؟

      (۰)
      پاسخ
    4. 9.4

      باجلانی

      جناب ناشناس!
      بنده خودم دانشجوی دانشگاه تهرانم و اون زمان هم بودم!
      سال ۸۸ به برکت وجود زهرا رهنورد در دانشگاه، همیشه بیانیه های میرحسین توی دانشگاه رو در و دیوار پر بودن…بیانیه هایی که گاها در حد یه شیت ۵۰ در ۷۰ اندازه داشتن…..
      همه اون بیانیه های بی سرو ته رو من میخوندم به این امید که حداقل یک بار یه برائت ساده از این اقلیت خرابکار ببینم. اما هیچ وقت نه میرحسین این کارو کرد نه هیچ کدوم از هم رکاباش.
      مشکل اینجاس که شما هنوز دقیقا نمیدونی این جماعت چه کثافت کاری هایی که اون سال نکردن……
      میرحسین نفهمید با سکوتش به چه آدمایی حق این غلطا رو داد وگرنه الان سرش رو هم نمیتونست بالا بگیره

      (۰)
      پاسخ
  9. 10

    ناشناس

    اگر اینطور باشد که شما تحلیل میکنید میتوان گفت که تمامه کسانی که از سوی حکومته یزید فتنه گر و خارجی خوانده شدند همگی در زندان بودند و به راحتی و فقط برای دفاع از حق اعدام شدند!کدام حق بودند؟آنها که فتنه گر خونده شدند یا آنها که فتنه گر خواندند؟!

    (۰)
    پاسخ
    1. 10.1

      علی ابرار

      سلام علیکم

      (۰)
      پاسخ
    2. 10.2

      محمد 313

      نچ نچ نچ نچ اصلا چی گفتی خودت فهمیدی یا فقط میخواستی یه دری وری بنویسی!!!

      (۰)
      پاسخ
    3. 10.3

      دوستدار سید خراسانی

      جاااان؟ منافق؟ شیب؟ آخیییی. گناه داری، راه رو گم کردی عموجون

      (۰)
      پاسخ
  10. 11

    katrina

    اولا اونا ب اندازه ی کافی امکانات وفرصت داشتن اما …دوما بالفرض موسوی و کروبی لعنت ا… علیهم نمیتونستن اقای هاشمی چی؟چطور میتونه بگه فایزه رفته ساندویچ بخره نمیتونه بگه اشوبگرا غلط کردن.بسه دیگه خجالت بکشین با این تعصب بازی هاتون .چطور میتونن برن با بی بی سی و صدای امریکا حرف بزنن اونجا نتونستن محکوم کنن یا نخواستن

    (۰)
    پاسخ
  11. 12

    katrina

    عزیزان؟متاسفم واست ک ارزش ج دادن نداشتی اشتباه کردم .

    (۰)
    پاسخ
  12. 13

    نسرین

    الان توی این زمانه، جنگ بین حزب خدا و حزب شیطانه، همه باید تکلیف خودشون رو روشن کنن، یا با خدا باشند و یا با شیطان، نمی شه با شعار یا حسین میر حسین، مسجد آتیش زد، می شه؟؟
    جنبش سبز علناً جلوی خدا ایستادند، وقتی شعار می دادند “مرگ بر اصل ولایت فقیه” یعنی همین. به قول استاد از این آشکار تر که تابلوی ما سکولار می خواهیم رو آوردند بالا؟
    به قول دکتر عباسی، رأی این جماعت برخواسته از هوای نفس بود.

    (۰)
    پاسخ
  13. 14

    ناشناس

    کسی بی بی سی را تایید نکرد!کسی رسانه بیگانه را تایید نکرد!اما دوستان چطور در همان زمان ماهواره امید به فضا و صدا وسیما به تصاویره بی بی سی استناد کرد و بازتابه جهانی را به رخ همگان کشید؟!یا بی بی سی بد است یا خوب,یا دروغگوست یا راستگو,این نمیشود که برای موضوعاتی که به ضرر ماست دروغگو میشود و بالعکس وقتی بازتابه جهانی را برای عوام فریبی لازم داریم به تصاویرش استناد کنیم!!درضمن این را بگویم که عاشقه این کشورم و تمامی پیشرفت هایش هرچند اندک غروره ملی ام را برمی انگیزد,گفتم چون روحیه کسانی که به راحتی تهمت میزنند را شناخته ام!

    (۰)
    پاسخ
  14. 15

    ناشناس

    یکی از دوستان هم بخاطره پایین بودنه سطحه سواد متوجه عرض بنده نشده بودند که از واژه تند و زننده دری وری که از قضا به تفکراتشان هم بسیار نزدیک بود استفاده کردند,که به نظره اینجانب صحیح نیس چیزی را که نمیفهمید به دری وری تشبیه کنید.

    (۰)
    پاسخ
    1. 15.1

      علی ابرار

      نمیگم اندازه ی یه کتاب در مورد عاشورا و امام حسین(ع) اندازه معلوماتی که از پای منبر نشستن گیر آدم میاد در مورد امام حسین(ع) میدونستی همچین مقایسه ی عجیبی نمیکردی
      اگه قرار باشه یه خبرگزاری یا شبکه فقط دروغ بگه اونم شاخدار که همه میفهمن بعضی اوقات دروغ مگن بعضی اوقات راست میگن بعضی اوقات هم راست و دروغو قاطی میکنن به شعور افراد بستگی داره که میفهمن یا نه

      (۰)
      پاسخ
  15. 16

    Ramtin

    دوستان و عزیزان سلام علیکم.
    بنده اصولا بنا رو بر این دارم که در یک چنین فضاهایی که دوستان اینطور به هم میپرن و یکدیگرو اینگونه مورد لطف خودشون قرار میدن کامنت نذارم و منجر به ایجاد تشنج بیشتر خدای نکرده نشم. اما به هر صورت در این مقاله و چند مقاله اخیر متاسفانه شاهد نظرهایی از کاربران نسبت به هم بودم که برام دردآور بود. لذا بیشتر از این به این مساله نمیپردازم تا جو رو بیش از این آشفته نکنم.
    اما رویکرد اصلی من در این کامنت مخاطب قرار دادن دوستانیست که به مقام ولایت اعتقاد دارند، دوستدار استاد هستند و سخنرانی های استاد رو پی گیری میکنند ولی الان با گذشت چهار سال همچنان مواضعی میگیرند که در دفاع از افرادیست که به فرموده مقام معظم رهبری: “گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ۸۸ این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ى ما موجود است.”
    خب سوال بنده از این دوستان اینه که چرا این افراد همواره نظراتی در جهت تطهیر و پاک جلوه دادن بیگانگانی که همسو با ایشان عمل میکنند و دشمنی آنها بر مردم ایران اسلامی اثبات گشته عمل میکنند و این فقط در عرصه دیپلماتیک و سیاسی نیست و گویی در همه زمینه ها بنا را بر این گذاشته اند که از آمریکا، انگلیس و … حمایت کنند و بی تفاوت به مردمی باشند که هموطنان آنها هستند. نمونه ای از این عمل که به تازگی اتفاق افتاده نظرات این جریان در قبال کشتار ۱۰ میلیونی ایرانیان در طی سال های جنگ جهانی اول است که متاسفانه بازهم نظرات این جریان سیاسی در کشور ما در جهت تاکید بر نبود چنین مساله ای بوده است.
    لذا شما که نظرات خود را از حرف های استاد رائفی پور بیرون میکشید که البته بنده نمیدانم چطور میتوان به حرف های استاد گوش داد ولی همچنان از این جماعت دفاع کرد، جواب بنده را بدهید. لینک زیر هم سند حرف های بنده.
    http://www.entekhab.ir/fa/news/110534

    (0)
    پاسخ
    1. 16.1

      دوستدار سید خراسانی

      بسیار عالی و سنجیده عمل کردید رامتین عزیز؛
      این جماعت اصولا حرفی برای گفتن ندارند و نخواهند داشت. خود را فدایی رهبر می خوانند، خود را دوست دار ولایت می دانند، از تنظیم خود با رهبر و استاد دم می زنند و در عین این همه از آن کس که رهبرمان را مخاطب نامه ی سرگشاده و نیشدار خود قرار می دهد حمایت می کنند. کذب سخنان این حضرات و ریاکاری هاشان بر همه اثبات شده و فی المثل روزی خواهد آمد که حجاب ها به کناری رفته و شمس الشموس از پس ابر غیبت رخ بنمایاند و این جماعت و جمله ی هم قطاران و هم کیشانشان را به فلاکت نشاند ان شاء الله
      .
      به امید ظهور بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) که صد البته نزدیک است
      .
      ***اللهم عجّل لولیک الفرج***
      ***مرگ بر حق ستیزان و بندگان طاغوت***
      ***درود بر حق جویان و آزادگان***

      (۰)
      پاسخ
  16. 17

    ناشناس

    آقای علی ابرار,شما امام حسین رو میشناسی,شما یاره امام زمانی,شما بهترین آدمه رو زمینی!دیگه امام حسینم مصادره کنین ببینیم کجای دنیا رو با تک صدایی و تهمت و فتنه گر خوندن فتح میکنین.یا حسین…

    (۰)
    پاسخ
    1. 17.1

      علی ابرار

      من ادعای شناخت امام حسین (ع) رو نکردم چه برسه بخوام ادعای همراهی امام زمان (عج) رو انجام بدم
      یه مثالی زدی از حکومت الان کشورمون و مقایسش کردی با یزید و افراد فتنه گر رو مقایسه کردی با یاران امام حسین(ع) خودت یه بار کامنت هاتو بخون بیا پایین نگا کن خودت چی گفتی کی رو با کی قیاس کردی.
      گفتم کسی اندک مطالعات تاریخی(تاریخ اسلام) داشته باشه همچین مقایسه ای نمیکنه مطالعات هم نمیخواد پای یه منبر توی یدونه دهه ی محرم نشسته باشه ۱۰ روز آخر عمر امام حسین رو بدونه همچین مقایسه ای نمیکنه بقیش بماند
      فتنه ۸۸ با رمز تقلب شروع شد خوب چی شد؟
      دو ماه قبل از شروع شدن انتخابات ۹۲ خودشون (خاتمی) گفتن تقلب نشده بود
      توی مناظره آقای عارف که نه اصولگرا بوده نه خشک مقدس و نه هزارو یک برچسب دیگه توی مناظره ی امسال با آقای جلیلی چی گفتن ایشون؟

      حاظرم همین جا در مورد جنبش سبز اموی با هم حرف بزنیم ببینیم کی راست میگه

      (۰)
      پاسخ
    2. 17.2

      دوستدار سید خراسانی

      هی خواستم این کیبوردو دست نخورده بذارم اما مثه اینکه شما بدجور تو باقالیا هستی و با این مضخرفات و مهملاتی که می بافی باید جوابتو داد…البته من بی ادبم و رومم زیاده که اینجوری رک و بی پرده میگما!! شما اصولا حسین بن علی (ع) رو می شناسی؟امام چندم شیعیان بودن ایشون؟!دلایل قیامشون رو میدونی چی بود؟اصن میدونی فرق قیام با شورش چیه؟میدونی حرمت امام حسین و اهل بیت یعنی چی؟میدونی چه گروهی بودن که در روز شهادت ایشون و یارانشون رقص و پایکوبی کردن؟میدونی کیا بودن که خیمه ی ایشون رو به آتیش کشیدن؟میدونی کدوم کشور بود که خلیفه ش در روز عاشورا جشن عروسی پسرشو برپا کرد؟میدونی شکستن حریم اهل بیت یعنی شورش علنی علیه قدرت خدا و حکمش محاربه با خداست؟؟میدونی اینارو؟میدونی شورش فتنه افکن سال ۱۳۸۸ دقیقا دربرگیرنده ی همین مصادیق ضد اهل بیتی و ضداسلامی بود؟حالا بازم بر “عزیزان” گفتن به اون وحوش دَدمَنِش و اینکه کافر نیستن اصرار داری؟اگه آره که خواهشا اسم امام حسین رو نیار عزیز منافق پیشه ی گمراه
      .
      .
      .
      ***اللهم عجّل لولیک الفرج***
      ***مرگ بر حق ستیزان و بندگان طاغوت***
      ***درود بر حق جویان و آزادگان***

      (۰)
      پاسخ
  17. 18

    alireza

    بعدشم یه سوال از این جناب اسلام شناس شریعتمداری دارم درباره فساد هاییی اقتصادی دولت دکتر محمودم یه مقاله بنویسه ایشون که انقدر مقاله نویس خوبی هست

    (۰)
    پاسخ
    1. 18.1

      alireza

      شما دوستانی که منفی دادید واقعا اگر کسی بخواد از احمدی نژاد دفاع کنه و بگه من رهبری رو قبول دارم و قرآن رو هم قبول دارم باید بهش شک کرد آخه از بچگی میگفتن دروغگو دشمن خداست حالا اگر کسی که با رهبری اون رفتارو داشت و همچنین بقیه کاراش کسی بخواد همش ازش دفاع کنه دیگه خدا به دادمون برسه

      (۰)
      پاسخ
  18. 19

    ناشناس

    اوه اوه من ترسیدم,دوستدار سید خراسانی دست به کیبورد شد!شما طراحه سوالاته کنکور نبودی؟!تو تعیین کننده مرزه بینه منافق و مسلمون بودن کسی نیستی تو فقط یه انسانی و پر خطا,حده خودتو بدون دوست عزیز,نکنه چون اسمه خودتو گذاشتی دوستدار سید خراسانی بهت وحی هم میشه و بهت میگن کی منافقه کی نیس!

    (۰)
    پاسخ
    1. 19.1

      دوستدار سید خراسانی

      هر کسی که از حرمت شکن حریم ابا عبدالله و خاندان پیامبر (ص) حمایت کنه برای من مساوی است با منافق، دشمن، و در بهترین شرایط یه احمق نادان!!

      (۰)
      پاسخ
  19. 20

    ناشناس

    در ضمن شماها که حتی یک عقیده مخالف رو برنمیتابید حق ندارین به من بگین اسمه امامم رو بیارم یا نه,که خودشم میدونه و شاهده که ذکره شب و روزم حسینه و حتی روزای عید هم نوحه گوش میدمو داغش تا قیامت تو سینمه…من بی حسین معنیه دیگر نمیدهم…به لطف مادرش فاطمه زهرا بچه هییتیم,یا حسین.

    (۰)
    پاسخ
    1. 20.1

      علی ابرار

      توی این سایت آقا مهدی معمولا تمام نظرات رو منتشر میکنه مگر این که خیلی تکراری باشن یا واقعا نشه منتشر کرد توی صفحه های دیگه با دوستان بحث سیاسی هم میکنیم ولی اون بحث سیاسی هستش و هر کس از دید خودش تحلیل میکنه و با هم دست و رفیق هستیم
      ولی قضیه ی فتنه چیز دیگست با شعار تقلب که دروغ بود و خودشون هم معترف هستن به دروغ بودنش شروع کردند و دیگه چیزی نموند که بخوان زیر پاش بذارن اگه پیدا میکردن میذاشتن حمایت از اون وحوش دیگه سلیقه ی سیاسی نیست

      (۰)
      پاسخ
      1. 20.1.1

        alireza

        رفیق جان من اصلا اونارو قبول ندارم و صد البته به اندازه همونا آقای دروغ پردازو هم قبول ندارم فقط ۱سوال بنظرت چطور سال ۸۸ ساعت ۲شب یعنی فقط چند ساعت بعد اتمام رای گیری نتیجه معلوم شد اما امسال انقدر طول کشید من نمیگم اینا فتنه گر هستن یا نه من بحثم سره این هست آقا تقلب شد همین .

        (۰)
        پاسخ
    2. 20.2

      ستاره

      خوب شور حسین رو خیلی ها دارند،امام حسین هم انقدر بزرگه که هر کسی زیر علمش جا می شه، هیچ کس هم نمی تونه شور حسین رو از کسی بگیره
      فقط من موندم که مکتب حسین این ادبیات چاله میدونی رو به شما یاد داده؟ می گن آدم وقتی عاشق کسی می شه سعی می کنه خودش رو شبیه اون کنه، شما حتی نمی تونی مودبانه حرف بزنی!
      منطق پیشکش، شما ادب حرف زدن هم ندارید! با این وجود چه ادعاهایی که نمی کنید!!
      امام صادق (ع) می فرمایند: کونوا لنا زینا و لا تکونوا علینا شینا، باعث زینت ما باشید نه باعث آبروریزی ما

      (۰)
      پاسخ
    3. 20.3

      دوستدار سید خراسانی

      از دید من یا منافقی یا احمق!
      از فتنه ی ۸۸ دفاع میکنی بعد میگی ذکر شب و روزم حسینه!!!! حیا کن پسر، اسم خودتو گذاشتی بچه هییتی!! مدافع حرمت شکنان حسین رو چه به اباعبدالله!!

      (۰)
      پاسخ
    4. 20.4

      دوستدار سید خراسانی

      شما همینجوریشم هیچ معنیه خاصی نمیدی!! :laugh:
      از اسمت گرفته تا سخنان گهربارت!!

      (۰)
      پاسخ
      1. 20.4.1

        دوستدار سید خراسانی 2

        سلام بر دوستدار سید خراسانی

        لطفا ایمیلتو بده با هم آشنا بشیم

        (۰)
        پاسخ
        1. 20.4.1.1

          دوستدار سید خراسانی

          همینجوری که نمیشه برادر عزیزم
          من نسبت به فضای مجازی حساسم
          البته سوء تعبیر نشه ها. شما اگه دوس داری ایمیلت رو بده که من بهت پیام بدم

          (۰)
          پاسخ
    5. 20.5

      دوستدار سید خراسانی

      روز عید و میلاد اهل بیت نوحه گوش دادن و غمگین بودن مکروهه. افراط نکنید

      (۰)
      پاسخ
  20. 21

    علی ابرار

    من عضو شورای نگهبان هستم سنم کمه ولی توی ۲ تا انتخابات بودم
    سر صندوق به هیچ وجه نمیشه تقلب کرد کسی که یک بار سر صندوق مونده باشه اینو میدونه چون پلمپ های صندوق جوری طراحی شده و شماره داره که امکان تقلب و جابه جایی آرا رو میگیره حتما برای انتخابات بعدی اسم بنویسید یه بار برید سر صندوق(پولش هم خوبه می ارزه) دیگه وارد جزئیات نمیشم خودتون برید ببینید در ضمن روی صندوق از اون سال نماینده ی کادیدا ها بودن اگه یادتون باشه قبلش نبودن از اون سال بودن از اینها گذشته اعضای صندوق و شورای نگهبان هر کدوم طرفدار یک کاندیدا هستن همه یکدست نیستند
    سر صندوق هایی که من بودم شمارش و پر کردن کاغذهای مربوط به اون که خیلی زیاده هر کدوم جداگانه به جاهای دیگه ارسال میشه که اگر یک جا جابهجا بشه بقیه جاها آمارش نخونه شمردن صندوق خیلی طول نمیکشه حدود ساعت ۱۰ تموم شدن قبل از این که برگه ها رو پر کنن از فرمانداری تماس میگیرن و آمار رو دقیق از طریق تلفن دریافت میکنن و…
    فک کنم منظورتون در حدود پایین نیست بلکه منظورتون در خود وزارت کشور و راسا هستش که مثلا رای ها جابه جا شده :dazed: خوب دلایلتونو عنوان نکردید!!
    من یکم از تاریخ براتون میذارم
    جمعه ۲۲ خرداد ۸۸ سید محمد خاتمی (رئیس جمهور سابق) پس از انداختن رای خود در صندوق جماران گفت:
    “همه ی شواهد امر حاکی است که مهندس موسوی انتخابات را برده است، اما من پیشگو نیستم”!!!

    جمعه ۲۲ خرداد ۸۸ – ساعت ۲۱:۰۶ – خبر فوری سایت جمهوریت:
    “خاتمی به میر حسین تبریک گفت”

    جمعه ۲۲ خرداد ۸۸ – سید محمد خاتمی (رئیس جمهور سابق) ساعت ۲۰:۱۰ در مصاحبه با سایت “یاری نیوز” گفت:
    “میر حسین موسوی در دور نخست انتخابات پیروز شد” !!!

    ۲۳ خرداد ۸۸ – زهرا رهنورد طی گفتگو با “بی بی سی” مدعی شد: “نتیجه آرا دقیقاً عکس آن چیزی است که واقعیت دارد؛ یعنی دقیقاً نسبت آرای موسوی به احمدی نژاد ۴ به ۱ بوده است. یک نقاطی هستند که خودشان نشان دهنده ی نادرست بودن میزان آراست. مثلاً ترک زبان ها … فرزند خود را رها نمی کنند … من لر هستم و موسوی داماد لرستان … لرها داماد خودشان را رها نمی کنند و به احمدی نژاد رای دهند”!!!

    خوب این تایم ها رو دقت کنید!!
    چند روز قبل از تموم شدن انتخابات به این نتیجه رسیدن توی انتخابات پیروز نخواهند شد که از اون طریق کشور رو بهم بزنن پس رفتن سر نقشه ی ۲ شروع کردن به گفتن این که میخوان تقلب کنن نمیذاریم ما جلوی تقلب رو میگیریم کمیته تشکیل دادن که سر صندوق ها بمونن و رهبر هم قبول کردند جو رو به سمتی بردند که مثلا داره تقلب میشه
    بعد موسوی در زمانی که هنوز توی تهران داشت رای گیری میشد اومد جلوی دوربین و گفت (قبل از ساعت ۹) : برنده نهایی انتخابات در دور اول با نسبت بالای آرا بنده هستم!!!
    مردم شهر هایی که بیشترین رای رو به موسوی داده بودن بهت زده شدن و روز بعد تظاهرات سکوت رو شروع کردند در همون تظاهرات یه عده شروع کردن به دادن شعار های ساختار شکنانه تا جو رو در دست بگیرن و باعث برخورد نیروی انتظامی بشن نتونستن بعد از نماز جمعه آقا بیشتر اون جمعیت ریزش کردند و تعداد به مرور کمتر شد و حمایت ها از اون وحوش باقی مونده بیشترو بیشتر استاد گفتن سر و ته یه خیابونو بستن و افراد رو دستگیر کردن ۲۹ تا بهایی بینشون بود
    افرادی که هرگز رای نداده بودن اون سال رای دادن وهابی ها بهایی ها حتی سلطنت طلب ها دستور داشتن که به موسوی رای بدن دلیلش هم این بود که اطمینان داشتن جمهوری اسلامی در آرای مردم خیانت نمیکنه آمریکا گفت من سبزم نفسی از اینا در نیومد اسرائیل گفت من سبزم اینا حرفی نزدن ربع پهلوی و سلطنت طلب ها گفتن ما سبزیم صدایی از اینا در نیومد هر چی ضد انقلاب خارج نشین بود از کومونیست گرفته تا لیبرال های فراری از منافقین گرفته تا خواننده های ضد انقلاب گفتن ما سبزیم صدایی از اینا در نیومد(از عملیات کربلای ۴ چند روز گذشته این عملیات رو منافقین لو دادن میدونی چند نفر دسته ی گل شهید شدن؟!) ریگی که ملتو میگرفت و سر میبرید گفت من سبزم اینا حرفی نزدن در آخر روز عزای امام حسین اون افتضاح رو آفریدن و اینا گفتند که اون وحوش ملت خداجو بودن همه ی اینها نشون میده که بهتر از هرکس میدونستن که تقلب نشده و ارباب هاشون در خارج اینها رو کنترل میکردند توی تلویزیون چنتا از رابط هاشون با آمریکایی ها رو آوردن و صحبت کردند و… هزارو یک دلیل که از حوصله ی خوندنت خارجه واگر نه میذاشتم

    دلایلشون هم که شبیه به جوکه امسال انتخابات خراسانی ها آقای قالیباف و آقای جلیلی رو گذاشتن و به آقای روحانی رای دادن خوب پس با اون تحلیل تقلب شده!!
    یا اون یارو رضایی میگفت بعضی صندوق ها تعداد رای دهنده ها بیشتر از جمعیت بوده(منظورش بود بالای ۱۰۰% رای دادن
    سر صندوقی که امسال من بودم ریاست جمهوری بالای ۱۰۰% بود چون مردم از جاهای دیگه هم اومده بودن و سر صندوق رای داده بودن(بیشترین ساکن کرج بودن تا اونجا که من یادمه ولی یا برای تفریح اومده بودن یا دیدن پدر و مادر و…)
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است
    از تمام اینها بالاتر اعتراف های خودشونه که گفتن آقا تقلب نشده بود تدلیس سازمانیافته انجام شده بود(منظورشون اینه که مثلا برای احمدی نژاد بیشتر تبلیغ شد)
    خوب شاه راضی شده میگه تقلب نشده شاهقلی راضی نمیشه!!

    (۰)
    پاسخ
    1. 21.1

      alireza

      شرمنده رفیق هرچی جواب گذاشتم اقا مهدی حذفش کرد بیخیال.

      (۰)
      پاسخ
      1. 21.1.1

        مهدی

        سلام دوست عزیز تمام نظرات این پست رو تایید کردم. چه مخالف چه موافق.
        حالا نمیدونم کدوم نظر رو میگید که من پاک کردم؟
        به احتمال زیاد نظرتون لینکی توش بوده که اسپم شناخته شده!

        (۰)
        پاسخ
        1. 21.1.1.1

          alireza

          واقعا معذرت میخوام آره یه لینک گذاشته بودم صحبت شهید دیالمه درباره موسوی و زنش بود برا این گذاشته بودم که دوستمون فکر نکنه من طرفدار اونام اخه حرف من اینه چطور سال ۸۸ احمدی نژاد ساعت ۶ صبح شنبه ۲۴ میلیون رای داشت اما امسال تا اومدن رای هارو بدن ۲۴ ساعت طول کشید همین ینفر اینو بمن بگه فقط .

          (۰)
          پاسخ
          1. 21.1.1.1.1

            علی ابرار

            من ساعت ۴ صبح میدونستم که آقای روحانی به احتمال ۹۹٫۹۹% رای آوردن من مگه چیکاره بودم؟ خوب اونجا توی فرمانداری ما بیکار بودیم تا صبح منتظر موندیم اعلام نکردن با این که غیر رسمی از اینو اون(مسئولای گردن کلف تر) میپرسیدیم میدونستن ولی اعلام نکردن چراشو نمیدونم
            بعدش کسی که ادعا میکنه باید مدرک بیاره

            من مگه طرفدار احمدی نژاد هستم!!! :-D :-D :-D

            (0)
          2. 21.1.1.1.2

            Katrina

            سلام در پاسخ آقای علیرضا باس بگم ک شوهر خواهر منم امسال پای صندوقها بودن و ب گفته ی ایشون شمارش آرا تا ساعت ده یازده تو شهرهای کوچیک تموم شده بوده و کلا ساعت سه چهارصبح نتایج معلوم بوده اما بخاطر اینکه حضور مردم رو پررنگ تر نشون بدن نتایج رو اینجور اعلام کردن درضمن ایشون وهمکاراشون تا چند ساعت قرنطینه بودن مثه همه ی جاها.اینکه ساعتها رو حدودی گفتم هم اشکال از منه دقیق یادم نی وگرنه اون بنده خدا دقیق گفت

            (۰)
          3. 21.1.1.1.3

            Katrina

            در ضمن واسه اینکه سوتفاهم نشه من الان پاسخ آقای ابرار رو دیدم یعنی بعد از نوشتن کامنت اولم.یه چی دیگم اینکه سالهای قبل از ۸۸هم صبح اعلام میشد و اینجور نبود ک فقط ۸۸زود اعلام شده در واقع فقط۹۲انقدر تاخیر داشته ک اونم بخاطر شرایط کشور بوده ک گفتم

            (۰)
        2. 21.1.1.2

          علی ابرار

          انتخابات ریاست جمهوری ۱۸ خرداد سال ۱۳۸۰
          نامزد پیروز سید محمد خاتمی
          اعلام رسمی نتایج
          ۱۹ خرداد ماه
          ساعت ۲۳:۴۴

          انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۷ خرداد سال ۱۳۸۴/مرحله اول
          اکبر هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد
          اعلام رسمی نتایج
          ۲۸ خرداد ماه
          ساعت ۱۹:۲۶

          انتخابات ریاست جمهوری ۳ تیر سال ۱۳۸۴/مرحله دوم

          محمود احمدی نژاد
          اعلام رسمی نتایج
          ۴ تیر ماه
          ساعت ۱۱:۵۰

          انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸
          نامزد پیروز
          محمود احمدی نژاد
          ساعت رسمی اعلام نتایج توسط وزارت کشور
          ۲۳ خرداد ماه
          ساعت ۱۶:۱۰

          خوب باید گفت جلبک های سبز زمانی که هنوز رای گیری در حال انجام بود ساعت ۸ شب چطوری میدونستن موسوی رای آورده؟!

          (۰)
          پاسخ
          1. 21.1.1.2.1

            alireza

            ممنون جالب بود قبول اما نگو جلبکای سبز اهانت نکن هرچی باشن شیعه هستن اقا خود من اونوری بودم اما برگشتم و اینو فهمیدم با اهانت به طرف مقابل نمیتونیم اونارو برگردونیم بجا اینکارا دعا کن همونارو هم دعا کن رفیق

            (۰)
          2. 21.1.1.2.2

            علی ابرار

            خوب خودت میگی برگشتم پس عضوشون نیستی
            کسی که میخواست بیدار بشه تا الان بیدار شده بود کسی که بازم بگه من سبزم دیگه قرار نیست بیدار بشه البته اون جمله توهین به IQ جلبک بود چون اینا اکثرا نوکر بی جیره مواجب اجنبی هستن

            (۰)
  21. 22

    ناشناس

    دوستدارسید خراسانی,تو حتی به قیامت اعتقاد نداری چون خیلی راحت به من تهمت زدی و من ازت نمیگذرم,حق الناسه به گردنت…من فکر کردم اینجا کسانی هستند که امامت را میفهمند و به هم احترام میذارن,اگر حرفه من از نظرت درست نیس حقه توهین نداری,اما مث اینکه تو از طرفه خدا انتخاب شدی که واسه امامش یارگیری کنی بخاطره همینم میفهمی چه کسی امام رو میشناسه و کی نمیشناسه!

    (۰)
    پاسخ
    1. 22.1

      دوستدار سید خراسانی

      خوب اگه از طرف خدا انتخاب شده باشم که دیگه حق الناس گردنم نیست :laugh:
      من حرف حقو زدم. شما ناراحت میشی به من ارتباطی نداره. اول خودتو از فتنه گرا کلا جدا کن. بعد بگو ذکر روز و شبم حسینه. یا حق

      (۰)
      پاسخ
    2. 22.2

      Katrina

      ناشناس جان ی سوال داشتم:ب کی میگن منافق؟ممنون میشم ج بدی

      (۰)
      پاسخ
  22. 23

    ناشناس

    جالب اینجاس فقط میخوای بی ادبی کنی و کاستی های خانوادگیتو به رخ همه بکشی!من میگم بی حسین معنیه دیگر نمیدم شما در جواب میگی همینجوریشم هیچ معنی خاصی نمیدی!خب منم که همینو گفتم!امام شناس و مریده اهل بیت به این بی ادبی نوبره والا!

    (۰)
    پاسخ
    1. 23.1

      دوستدار سید خراسانی

      بنده هیچ ادعایی نکردم. شما یه نمونه بیار که من گفته باشم امام شناسم یا مرید اهل بیتم. من خاک ‍پای غلاماشونم نیستم. این شمایی که ادعای شب و روزت حسین بودن داری و بعدش با وقاحت تمام میگی «مگه سال ۸۸ هم مثه سال ۵۷ قیام نکردن؟ چطوره اونا کافر نبودن و اینا کافرن؟؟؟!!» —–» نه خداییش عاشق امام حسین که مظهره خوبی هاست و طرفداری اون وحشی های از خدا بی خبر رو کردن یک جا جمع میشه؟؟

      (۰)
      پاسخ
    2. 23.2

      دوستدار سید خراسانی

      منظورم رو اشتباه رسوندم. منظورم این بود که تا زمانی که از دشمن اهل بیت به هر نوعی دفاع کنی‌ فرقی نمیکنه که اسمتو بذاری هییتی یا عاشق حسین یا هر چی. در هر صورت معنی نمیدی. جه بی حسین چه با حسین آقای ناشناس. پس هروقت خودتو ازشون جدا کردی اونوقت بگو عاشق حسینم.

      (۰)
      پاسخ

ارسال که پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *